Sıkça sorulan sorular

FAQs » Ekstra Servisler

Ekstra Servisler

Seyahat Sigortası

  1. Seyahat poliçesi ile ilgili sorularım olduğunda kiminle iletişime geçmeliyim?
  2. Sigortanın ödemesi gerçekleştikten sonra fikrimi değiştirebilir miyim?
  3. Yaşanan bir kazada kiminle iletişime geçmeliyim?
  4. Tripsta.com.tr ile nasıl Seyahat Sigortası satın alabilirim?
  5. Ödeme nasıl gerçekleşir?
  6. Kişisel bilgilerim güvende midir?
  7. Seyahat poliçesi ile ilgili sorularım olduğunda kiminle iletişime geçmeliyim?
  8. Sigorta nerede başlar ve biter?
  9. Sigortanın dahil olmadığı durumlar var mıdır?
  10. Sigortanın ödemesi gerçekleştikten sonra fikrimi değiştirebilir miyim?
  11. Maksimum seyahat uzunluğu nedir?
  12. Yaşanan bir kazada kiminle iletişime geçmeliyim?

Para İade Garantisi

  1. Para İade Garantisi neleri kapsamaktadır?
  2. Para İade Garantisi ne zaman için geçerlidir?
  3. Para İade Garantisi ne zaman başlar ve biter?
  4. Dahil olmayan durumlar var mıdır?
  5. Ödemeyi yaptıktan sonra fikrimi değiştirebilir miyim?
  6. Geri ödeme talebi için ne yapmam gerekiyor?
  7. Geri ödeme talebinde bulunabilmem için maksimum süre nedir?
  8. Geri ödeme talebinde bulunmak için hangi belgeleri sunmam gerekiyor?
  9. Geri ödeme talebimin kabul olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?
  10. Geri ödeme tutarını ne zaman ve nasıl alacağım?
  11. “Yakın Aile Üyesi” kimleri içermektedir?
  12. Geri ödeme talebi esnasında kiminle iletişime geçeceğim?

Vize Reddi Koruması

  1. Vize Reddi Korumasında ne gibi servisler bulunmaktadır?
  2. Vize Reddi Koruması ne zaman geçerli olacaktır?
  3. Herhangi bir zaman kısıtlaması bulunuyor mu?
  4. Vize Reddi Koruması rezervasyonumdaki tüm yolcular için geçerli midir?
  5. Hangi durumlarda Vize Reddi Korumasını satın alabilirim?
  6. Schengen bölgesine bağlı bulunan ülkeler hangileridir?
  7. Hangi durumlarda vize reddi talebim kabul edilmeyecektir?
  8. Vize Reddi Koruması satın aldıktan sonra fikrimi değiştirebilir miyim?
  9. Nasıl geri ödeme talebinde bulunabilirim?
  10. Geri ödeme talebinde bulunabilmek için hangi belgeleri vermem gerekiyor?
  11. Geri ödeme talebimin onaylandığını nasıl öğrenebilirim?
  12. Geri ödeme tutarını ne zaman ve nasıl alacağım?
  13. Geri ödeme talebi ile ilgili olarak kiminle iletişime geçmeliyim?

Seyahat Sigortası Yukarıya dön

Seyahat poliçesi ile ilgili sorularım olduğunda kiminle iletişime geçmeliyim?

+90 212 900 3734 numaradan Mondial seyahat sigortası müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Sigortanın ödemesi gerçekleştikten sonra fikrimi değiştirebilir miyim?

Evet. 14 gün içerisinde Pazartesi-Cuma, resmi tatillerin dışında +90 212 900 3734 numaradan Seyahat Sigortası Müşteri Hizmetlerini  arayarak seyahatinize başlamadığınız sürece geri ödeme  talebinde bulunabilirsiniz.

Yaşanan bir kazada kiminle iletişime geçmeliyim?

Acil sağlık ekibi 24 saat boyunca size yardım edebilmek için hizmette bulunmaktadır. +90 212 900 3734 numaradan Mondial kaza yönetimi merkezi ile iletişime geçebilirsiniz.

Tripsta.com.tr ile nasıl Seyahat Sigortası satın alabilirim?

Uçak rezervasyonunuzu tamamlamadan önce, rezervasyonunuzun 4. basamağında sizing için en uygun olan seçeneği seçebilirsiniz. Seyahat Sigortasının sadece gidiş-dönüş uçuşlar için geçerli olduğunu not ediniz.

Ödeme nasıl gerçekleşir?

Sigorta seçeneğinizi seçtikten sonra, ücret, uçak bileti tutarına eklenecek ve ödeme toplam olarak gerçekleşecektir.

Kişisel bilgilerim güvende midir?

Evet. bilgileriniz sadece ödemesi yapılan seyahat sigortası dahilinde kullanılacaktır.

Seyahat poliçesi ile ilgili sorularım olduğunda kiminle iletişime geçmeliyim?

+90 212 900 3734 numaradan Mondial seyahat sigortası müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.

Sigorta nerede başlar ve biter?

Seyahat sigortanız seçmiş olduğunuz kalkış uçuş noktasından başlar ve dönüş uçuşunuzun varış noktasına ulaşması ile sona erer.

Sigortanın dahil olmadığı durumlar var mıdır?

Evet. Bazı şart ve durumlarda istisnai koşullar geçerlidir ve bu durum poliçenin genelini kapsar. Aşağıda belirtilen sağlık durumlarının geçerli olması halinde sigorta geçerli olmayacaktır:

• Doktor veya fizyoterapistin seyahate karşı çıkması
• Tıbbi veya cerrahi müdahaleler almak, tedavi görmek, kürtaj olmak veya tıbbi danışmanlık/teşhis amacıyla seyahat ediyorsa.
• Seyahat eden kişinin seyahatini engelleyecek fiziksel şartlarının yerinde olmaması, hastalığı bulunması yada seyahati engelleyecek birinci dereceden kişinin rahatsızlıkları bulunması
• Hastalık, duygusal yada psikolojik travma, endişe, depresyon yada uçak korkusunun olması
• Hastane müdahalesi için bekleme sırasında olması
• Dönüş tarihine 4 ay kala hamileliklerin bulunması
• Belli tanılara müdahil olması
• Seyahat başlangıcı yada süresince hastane tarafından teşhis konulması


Lütfen seçmiş olduğunuz seçenek şartlarını dikkatlice okuyunuz.

Sigortanın ödemesi gerçekleştikten sonra fikrimi değiştirebilir miyim?

Evet. Poliçenizi almış olduğunuz tarihten 14 gün içerisinde Müşteri Hizmetlerimizi arayarak geri ödemenizi talep edebilirsiniz. Uçuşlarınıza başlamadığınız sürece, resmi tatiller haricinde Pazartesi - Cuma günleri Müşteri Hizmetlerimizi arayabilir yada service@tripsta.com.tr adresine mail gönderebilirsiniz.

Maksimum seyahat uzunluğu nedir?

Mondial Travel Insurance “Globy Online” program, 30 gün içerisinde sona erecek seyahatler için geçerlidir. Daha uzun sürecek seyahatler için lütfen Mondial Travel Insurance Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz.

Yaşanan bir kazada kiminle iletişime geçmeliyim?

Acil tıbbi yardım 24 saat boyunca size yardımcı olabilmek için hizmet vermektedir. Mondial durum yönetimi için bu numaradan +90 212 900 3734 iletişime geçebilirsiniz.

Para İade Garantisi Yukarıya dön

Para İade Garantisi neleri kapsamaktadır?

Para İade Garantisi, ödemesi gerçekleşip kullanılmayan biletlerinizde geçerli olmaktadır:

  • Hastane tedavisi ile sonuçlanan ani ve ciddi hastalıklar
  • Hastane tedavisi ile sonuçlanan kazalar ve sakatlıklar ya da
  • Seyahatinizin gerçekleşmesini engelleyecek sizin veya yakın aile üyelerinizden birisinin ölümü.

Para İade Garantisi’nin otel ve araba hizmetleri kapsamadığını not ediniz.

Para İade Garantisi ne zaman için geçerlidir?

Para İade Garantisi, ödemenizin gerçekleşmesi ve rezervasyonunuzun biletlenmesi durumlarında geçerli olmaktadır. Devamında sağlık belgelerini (ya da ölüm belgesi), seyahat tarihlerini ve yakın aile üyeliğini belirten dökümanları teyid etmeniz gerekmektedir.

Para İade Garantisi ne zaman başlar ve biter?

İptal Korumanız, ödemenizi yapmış olduğunuz tarihten itibaren ilk uçuşunuzun check-in işlemini yapana kadar geçerlidir.

Dahil olmayan durumlar var mıdır?

Evet. Aşağıdaki durumların geçerli olması halinde hastalık, sakatlık ve ölüm durumlarında dahi geri ödeme söz konusu olmayacaktır:

• Bir hastalık veya ölüm, önceden var olan tıbbi durumun ve/veya Para İade Garantisi kapsam süresi içerisinde vuku bulması beklenebilecek kronik hastalığın kötüleşmesinin bir sonucu ise
• Bir hastalık veya ölüm, ameliyattan, önceden var olan tıbbi durum için sunulan tedavinin veya ilaç tedavisinin değişmesinden kaynaklanıyorsa
• Bir muayene, tedavi ve/veya hastaneye kabul, uçuş rezervasyonundan önce planlanmışsa.
• Normal gebeliğe eşlik eden ve önemsiz ve/veya geçici olan (örneğin sabah bulantısı, yorgunluk vs.) ve anne veya bebek için tıbbi tehlike arz etmeyen semptomların, önemsiz semptomlar dâhil olmak kaydıyla, seyahat edememenizin tek nedeni ise.
• Sizin yada yakın aile üyenizden birisinin 70 yaş altı ani hastalıktan dolayı uçamıyorsa.

Ödemeyi yaptıktan sonra fikrimi değiştirebilir miyim?

Evet. Ödemenizi yaptıktan 14 gün içerisinde İptal Korumanızı iptal edebilirsiniz. Geri ödenecek olan tutar 15 gün içerisinde gerçekleşecektir. Geri ödemenin yapıldığı andan itibaren banka prosedürlerinden dolayı tutarın hesabınızda görünmesi ekstra 7-10 gün alabilmektedir. İptal Korumanızı iptal ettirmek için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Geri ödeme talebi için ne yapmam gerekiyor?

Talepte bulunabilmeniz için claims@tripsa.com.tr adresine seyahatinizi engelleyen sebep ve ilgili belgeler email olarak göndermeniz gerekir.

Geri ödeme talebinde bulunabilmem için maksimum süre nedir?

Seyahat tarihinden sonra geçen 30 gün içerisinde hak talebinde bulunabilirsiniz.

Geri ödeme talebinde bulunmak için hangi belgeleri sunmam gerekiyor?

Talebinizin gerekçesine istinaden aşağıdaki belgeleri tarafımıza iletmeniz gerekmektedir:

• İade hakkına sahip olmanız için bize, seyahatin iptal edilme sebebini ispat eden belgeleri ve bununla ilişkili ilgili evrakları sunmanız gerekmektedir.  Bu belgelerde durumun gerçekleştiği tarih ve diğer detayların bulunması gerekmektedir.
• Sizin ile ilgili kişi arasındaki ilişkinizi belgeleyecek olan döküman (Nüfus kayıt örneği vs.)
• İstediğimiş olduğumuz diğer ek belgeler.

İstenilen belgelerin Türkçe yada İngilizce olması ve talepte bulunulan tarihten itibaren 30 gün içerisinde tarafımıza sunulması gerekmektedir.

Geri ödeme talebimin kabul olup olmadığını nasıl öğrenebilirim?

Talebinizi almış olduğumuza dair otomatik bir mail tarafınıza gönderilecektir. Gerekli işlemlerin yapılmasının ardından 24 saat içerisinde yada bir sonraki iş gününde talebinizin onaylanıp onaylanmadığına dair tarafınıza yanıt vereceğiz.

Geri ödeme tutarını ne zaman ve nasıl alacağım?

Tarafınıza göndereceğimiz onay mailinden sonra 30 gün içerisinde geri iadeniz gerçekleşecektir.
Geri ödeme, rezervasyonu yaparken kullanmış olduğunuz kredi kartına ya da banka hesabına gerçekleşecektir.

“Yakın Aile Üyesi” kimleri içermektedir?

Yakın Aile Üyeleri ile; Sizin kocanız, karınız, tecilli ortağınız (eğer ev sahibi ülkenizin veya Eyaletinizin mevzuatı, tescilli ortaklıkları, evliliklere eşdeğer görüyorsa), erkek kardeşiniz veya kız kardeşiniz, aileniz ya da kayınvalideniz/kayınpederiniz, sizin (yasa eşinizin) çocukları.

Geri ödeme talebi esnasında kiminle iletişime geçeceğim?

Hak talebi durumunda bulunmak istemezin halinde lütfen Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçiniz. Size hizmet vermekten mutluluk duyacağız.

Vize Reddi Koruması Yukarıya dön

Vize Reddi Korumasında ne gibi servisler bulunmaktadır?

Visa reddi Koruması, Schengen bölgesi vize başvurularınızda başvurunuzun reddedilmesi durumunda uçak bileti ücretlerini korumaktadır.

Vize Reddi Koruması ne zaman geçerli olacaktır?

Vize Reddi Koruması, servis ücretinin ödenmesi ve rezervasyonunuzun biletlenmesi ile birlikte geçerli olacaktır. Vize Reddi Koruması, sadece gidiş-dönüş rezervasyonları için geçerli olacaktır.

Herhangi bir zaman kısıtlaması bulunuyor mu?

Vize Reddi Koruması, gidiş uçuşunuzun bulunduğu günden en az 14 gün öncesinde yapılan rezervasyonlar için geçerli olacaktır.

Vize Reddi Koruması rezervasyonumdaki tüm yolcular için geçerli midir?

Vize Reddi Koruması, tüm rezervasyon olarak geçerli olacaktır. Vize Reddi Koruması bebek yolcular için gerekli değildir.

Hangi durumlarda Vize Reddi Korumasını satın alabilirim?

Aşağıdaki durumlarda Vize Reddi Koruması satın alabilirsiniz:


• Türk Pasaportu sahibiyseniz
• İngiltere, Amerika, Çin ve Schengen bölgesi için gidiş-dönüş uçak bileti rezervasyonu yapıyorsanız
• Turist vizesi için başvuru yapıyorasanız (İş, göçmen ve benzeri vize başvuruları için geçerki değildir)

Schengen bölgesine bağlı bulunan ülkeler hangileridir?

Aşağıdaki ülkeler Schengen anlaşmasına bağlı bulunan ülkelerdir:
Avusturya, Belçika, Çek Cumhuriyeti, Danimarka, Estonya, Finlandiya, Fransa, Almanya, Yunanistan, Macaristan, İzlanda, İtalya, Letonya, Litvanya, Lüksemburg, Malta, Hollanda, Norveç, Polonya, Portekiz, Slovakya, Slovenya, İspanya, İsveç, İsviçre.

Hangi durumlarda vize reddi talebim kabul edilmeyecektir?

Konsolosluk, aşağıdaki sebeplerden birinden dolayı reddetmesi durumunda:

  • Yetersiz zamanda vize başvurusu
  • Yanlış yada eksik belge teyidi
  • Yetersiz bütçe
  • Sabıka kaydının bulunması
  • Herhangi bir ülkeden deport edilme yada vize başvuru reddi bulunması
  • Pasaportun dönüş uçuş tarihinden itibaren 6 aylık geçerliliği bulunmaması
  • Pasaportta boş sayfanın bulunmaması

Vize Reddi Koruması satın aldıktan sonra fikrimi değiştirebilir miyim?

Evet.  Rezervasyonunuzu yaptıktan 14 gün içerisinde Vize Reddi Korumanızı iptal edebilirsiniz. Geri ödenecek olan tutar iptal talebinizden itibaren 15 gün içerisinde kredi kartı yada banka hesabınıza aktarılacaktır. Geri ödemenin yapıldığı andan itibaren banka prosedürlerinden dolayı tutarın hesabınızda görünmesi ekstra 7-10 gün alabilmektedir. Vize Reddi Korumasını iptal etmek için lütfen bizimle iletişime geçiniz.

Nasıl geri ödeme talebinde bulunabilirim?

Geri ödeme talebinde bulunabilmeniz için vize reddinizi belgeleyen tüm dokümanlar ile beraber service@tripsta.com.tr adresine email göndermeniz gerekmektedir.

Geri ödeme talebinde bulunabilmek için hangi belgeleri vermem gerekiyor?

Geri ödeme talebinde bulunabilmeniz için aşağıdaki belgeleri göndermeniz gerekmektedir:

  •       Konsolosluktan alınmış vize başvurunuzun reddedildiğini belirten resmi yazı.
  •       Türk pasaportunuzun ilk sayfa fotokopisi.

 

Lütfen tüm belgelerin Türkçe yada İngilizce olması gerektiğine dikkat ediniz. Gerekli belgelerin vize reddi bildiriminden sonra 7 iş günü içerisinde gönderilmesi gerekmektedir.

Geri ödeme talebimin onaylandığını nasıl öğrenebilirim?

Talebinizin alınmış olduğuna dair otomatik olarak email ile bilgilendirileceksiniz. Talebiniz işleme alındıktan sonra 24 saat içerisinde yada bir sonraki iş gününde talebinizin onaylanıp onaylanmadığına dair bilgilendirileceksiniz.

Geri ödeme tutarını ne zaman ve nasıl alacağım?

Geri ödeme tutarını, tarafınıza göndermiş olduğumuz onay emailinden sonra 40 gün içerisinde alacaksınız. Geri ödeme, rezervasyonda kullandığınız ödeme çeşidine göre kredi kartı yada banka hesabınıza aktarılacaktır.

Geri ödeme talebi ile ilgili olarak kiminle iletişime geçmeliyim?

Geri ödeme ile ilgili olarak bilgi almak istemeniz durumunda Müşteri Hizmetleri temsilcimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Size hizmet vermekten mutluluk duyacağız.